Vymáhání pohledávek
V oblasti mimosoudního vymáhání pohledávek máme největší zkušenosti v oblasti zajištění předmětů leasingu nebo úvěrů, které Vaše společnost financuje.
Průběh řešení od předání informací až po zajištění pohledávky:
- Předání potřebných dat k případu od zadavatele
- Detektivní ustanovka zájmových osob
- Vypracovnání operativního plánu s návrhem možných variant
- Osobní intervence zájmových osob
Po dlouholetých zkušenostech byli naši pracovníci proškoleni, jak jednat s Vašim klientem v terénu tak, aby byla docílena maximální efektivita při vymáhání pohledávek s ohledem na danou situaci.
- Opakované kontakty klienta (telefonické, osobní)
Tyto intervence jsou vedeny s mimořádnou ohleduplností, diskrétností a s využitím všech zákonem dostupných prostředků k uspokojivému výsledku.
- Průběžný monitoring vývoje případu
Naši pracovníci vyřizují a zpracovávají aktualizaci informací týkajících se každého zadaného případu.
- Ukončení případu formou inkasa pohledávek či nedoplatků
Inkaso dlužných pohledávek i přímé úhrady zákazníka na základě dohody se zadavatelem.
- Kontrola a zajištění PF
Není –li možné vyřešit vzniklý dluh vůči Vaší společnosti inkasem dlužných pohledávek je přistoupeno k zajištění předmětů financování s veškerými příslušenstvím dle předávacího protokolu, který je součástí leasingové neb úvěrové smlouvy. Zajištěný PF může být po dohodě se zadavatelem odstaven do depozitu naší společnosti.
- Podání návrhu na podání tresního řízení
- Ukončení a zpracování závěrečné zprávy
Naši pracovníci zpracují podrobnou zprávu o průběhu řešení, kde budou zaznamenány veškeré podrobnosti o vyřešení zadaného případu.Dále bude pořízena fotodokumentace a zajištěny veškeré dokumenty vyžádané Vaší společností od klienta.
Výhody osobní intervence při vymáhání pohledávek
Naše společnost při prvotním jednání s Vaším klientem preferuje osobní kontakt, který zaručuje zjištění maximálních informací o dlužníkovi a taktéž o předmětu financování. Tím se zefektivní následný postup a ve svém důsledku pak maximalizuje možnost kladného vyřízení daného případu. Dík osobnímu jednání našich pracovníků v terénu se zváží všechny možné aspekty při realizaci pohledávky, dále pak je samozřejmě využit i psychologický efekt. Tímto způsobem jsou lépe využita veškerá vstupní data, která jsou následně zpracována a využita ve prospěch klienta.Tento postup patří neodmyslitelně k procesu komunikace s Vaším klientem a zařazuje se do posloupnosti vymáhání.